torsdag 23. juni 2016

Ett år!


Hei igjen!

Det var lenge siden!

Ett år er gått siden jeg sist skrev innlegg og to år er gått siden ferien i Frankrike da mye ble snudd opp ned! Etter mange år med mye nakke smerter sa kroppen rett og slett stopp tilslutt.

Det har tatt lang tid og mange nedoverbakker før ting endelig snudde. Det positive er at når ting blir skikkelig ille, så kan det bare bli bedre! Jeg skal fortelle mer om alt som har skjedd etterhvert, og ikke minst alt jeg føler jeg har lært. Ofte når ting er som værst lærer man utrolig mye om hvor sterk man egentlig er!



Jeg har fått lest en del kosthold som jeg begynte på lenge før jeg ble så dårlig og fikk til og med tatt siste examen. så da er jeg endelig Kostholdsveileder. Skjekk gjerne ut:

www.kostholdsveiledningpå nett.com  

Den er ikke helt ferdig enda, men jeg vil legge ut råd, tips og oppskrifter der også.


Jeg har også måtte trene mer enn før, selv om jeg alltid har trent en del så er det blitt enda flere økter og mer fokus på styrke. Jeg har alltid likt å løpe og treningsøkter og lek sammen med gutta er det beste!

Ha en god dag!

Siv




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar