torsdag 11. april 2013

Positiv thinking

Hei dere!

For en vakker vårdag! Nei, vet dere hva? Snøfnugg i April er ikke i nærheten av å være søtt.
Jeg tror at hvis jeg hører " vær positiv" en gang til i samme setning som vår så spyr jeg..seriøst.
Apropos spyr, gjett hvem som gjør det..Thomasen, nå liggende å sove på sofaen, heldigvis for han er full av feber og skikkelig hodepine, det er første gang stakkaren har hodepine. Han hadde så vondt. Dum som jeg var. Før jeg skjønte at maen hans også er i ulage. Så jeg ga han et glass vann med smelte paracet i. Mindre en 1 sekund så sprutet alt opp. Over sofa, teppe etc.

Nå har jeg sittet med kald klut på pannen hans og nå sovnet han. Lille.
Huff, han var den eneste her som ikke hadde hatt det. Nå fikk han det skikkelig ille. Tror jeg og Caspersen slapp billigst unna. Det skal man vel ikke si. Bank i bordet!




Ha en frisk fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar