lørdag 13. april 2013

Dårlig tid..

God lørdags kveld?

Gjort noe morsomt i dag? Vi skulle egentlig dratt til fjells, men torsdag våknet Thomas opp syk så da var det liten vits. I dag var han bedre. Bare litt slapp heldigvis:-)



Vi har vært en tur ute å handlet litt inn til T sin bursdag, fått litt luft og sett på dyrene.
Veldig veldig koselig. Såå søte





Jeg må innrømme at jeg blir litt overrasket over hvordan enkelte stresser. Jeg var rolig på vei ut av en butikk og da måtte jeg snu vognen med en sovende Casper. Det var glassdør så jeg regnet med at paret som kom to meter unna så at jeg holdt på å skulle åpne døren. Det må de ha gjort for jeg så ingen førerhund akkurat.. Men de åpner døren rett i meg så jeg og vognene bare må kaste oss bakover. Ikke snakk om noe unnskyld eller tilbud om å holde døren bare strener bort til kassen i kiosken. ..Trodde ikke vi var så primitive som grisene at vi bare tråkker oppa hverandre..hehe

Jeg vet ikke jeg, men det syns jeg er unødvendig. Så dårlig tid har man ikke. Og har man så dårlig tid så oppfører man seg anderledes uansett. Storetåen er skikkelig vond etter det smellet. Jeg angrer faktisk litt på at jeg ikke sa noe for så vondt gjør de .

Jaja, tror ikke det blir noe løping med den vonde tåen, men et glass vin. Det er kos det:-)
Fin lørdagskveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar