mandag 5. november 2012

Tyven tyven,,

Hola,

Idag har vært en slitsom mandag. Det idiotiske såret i halsen vil ikke gro ognå er ny betennelse kommet. Våknet derfor opp med vond hals og sliten kropp. Skulle ikke bli så mye bedre..

Egentlig hadde vi tenkt å gå turen ut til fyret i Albir i dag, men la det "på hylla" pga halsen.
Vi bestemte oss for å dra opp i gaten å se etter nytt Halloween utstyr til Alex da det vi hadde ljøpt i str. 8 år bare passet til Thomas. Veldig merkelig, Alex er tynn som en strek og de spanske barna er faktisk ikke særlig små..jaja, nok om det, fant bare ikke lommeboken min..

Var helt sikker på at jeg hadde den med hjem i går og vi har liksom ikke så stor leilighet her...
Lette i over en time overalt. Tilslutt ringte vi Mundo Mar, der vi var igår. Den var selvfølgelig ikke der. Måtte tilslutt ringe to ulike banker og stenge bankkortene mine. 


Puh, mtte ordne midlertidig kjøretilattelse og masse styr..
Ca 1430 var jeg drittlei og dro for å hente Thomas. Joho, gjett hvem som var tyven, tyven.
Under mamma og pappa sin seng- i kroken bak der BT har lagt noen bagger, der hadde Vår mellomste sønn lagt min lommebok..

Er det slemt å sette han på vann og brød en uke..

Vi kom oss aldri på Halloweenfest. Halve huset er syke..
Fin kveld:-(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar