fredag 8. mai 2015

Opptrening 5 km løp og intervaller


God fredags morgen!

Det så virkelig ut som slik en deilig dag, og det var jo det også. Så i dag droppet jeg treningssenteret og løp 4 km og trente styrke hjemme. da jeg løp utover i motvind gledet jeg meg skikkelig til å få medvind hjem igjen og tenkte at det blir stas! Hm, hva skjedde? Det blåste like mye rett på da også. Så det var ca 7 ms. syns det var mye nok jeg:-)



Uansett. De 4 km gikk unna på 23,35. Det skal holde inn til 5 km på 30 minutter. Ikke helt happy, men tror det er mest realistisk. De siste ukene har jeg gjort som ekspertene sier og trent endel intervaller på mølla. Fytt i katta det er kjipt! men tror det har noe for seg. Det er vel bare tre uker til IFORM løpet nå så det er bare å skru til formen.

Ha en super helg!
Her blir det bare fotball for gutta hele helgen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar