tirsdag 28. april 2015

Mandag og trening og et smil:-)

God vår morgen!

Endelig er gode trenings rutiner i gang igjen! Tre ganger i uken med styrke og løping og to dager med lett kondisjon. Herlig! Prøver å få de tre nede hos fysioterapeuten mandag, onsdag og fredag tidlig om morgenen. I går var en litt kjip mandagsmorgen og hadde ikke noe særlig lyst å trene, men planen er å ikke høre på det øret, så dro uansett ;-)

Jeg er forsatt et godt stykke unna min gamle form hvor jeg klarte 5 km på ca 27 min, men det får heller være. I går klarte jeg iallefall 3 km på ca 18 min. (viser mer med gå oppvarming og gå seg ned igjen tid)



Det beste med hele treningsøkten var egentlig at jeg ble i skikkelig godt humør. Ikke bare av treningen, men av en eldre dame der nede. Det er jo et opptreningsted så det er unge som bygger seg opp av skade og en del eldre som trener der. Uansett, mens jeg trente så jeg plutselig rett på en eldre dame som smilte et utrolig godt smil til meg. Det rare var at hun lignet veldig på min mormor som var noe av det skjønneste jeg visste. Samme gode fjeset og sånne "papiljot krøller" Det er noe av fineste og samtidig rareste jeg har opplevd på en stund:-)

Ha en fin tirsdag og SMIL!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar