torsdag 6. november 2014

MR - skrekk


Hei igjen!

Neeei, legen sier jeg må prøve på nytt!
Jeg skulle liksom ta MR av nakken formge uke, men det gikk jo rett åt skogen...
Hva gjelder? har tatt MR av hodet før og det var skikkelig kjipt. 25 min inne i en tett trommel med maske over fjeset. skrekk, men jeg fikk da gjort det. Jeg er redd litt av klausen jeg har fått i gamlis heiser nå er tatt med inn i MR trommelen.

Jeg skulle altså ta MR... Jeg tok tilog med 1 valuim jeg fikk av legen. det begynte ganske bra i bilen, først ble jeg supertrøtt, så begynte jeg bare å le litt nervøst, men da jeg gikk inn på laben da kom skikkelig skrekk. Jeg ble stille som en mus:-)! Jeg sa fra til damen at jeg var litt stresset og at jeg hadde tatt en valium. jeg fikk beskjed om å legge meg inn i monster maskinen og kjente jeg ble skikkelig tørr i munnen så jeg ba om litt vann. Det syns damen var noe skikkelig tull.. så bra,-) Hyggelig altså. Tilslutt måtte jeg bare trykke i panikkknappen og de fikk meg ut. Da var damen lei og ba meg gå. Så jeg ruslet ut sammen med min mann som var med for "støtte" hehe, pingla.



Jeg satt meg ned litt ute i gangen før vi skulle dra da den kjempesøte damen kom forbi og mente det var best om jeg ikke dro jeg å sov ut rusen! Seriøst, hadde jeg ikke sagt jeg hadde tatt en tabelett ville hun aldri vist det. Det går jo ikke ann å snakke sånn til folk i en slik jobb (egentlig ikke i det hele tatt)

Nå har jeg fått sent klage mail - og fått svar! de var enig - det går ikke ann. Så har jeg fått ny time neste uke og det er ikke stas! Gode tips motaes med stor takk! Jeg skal iallefall ikke ta valium for det hjalp uansett ikke, ble egentlig bare mer stresset. Men jeg MÅ ha de bildene!

Kanskje det hjelper med litt skogens ro..

Hjelp!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar