mandag 10. november 2014

Farsdagen -historien om gusjegul kake


Da gikk resten av farsdag kaken ut av kjøleskapet. ( gutta her i huset syns den var kjempegod)
Altså, det var ikke før fredag kveld jeg gjennom en eller annen Dressmann reklame på TV 2 fikk med meg at det var farsdag på søndag.

Ikke hadde jeg sendt farsdagsgave til Bergen og ikke hadde jeg husket på far her i huset...
Ikke at jeg hverken har noe i mot farsdag eller er noe veldig desperat for å feire den, men jeg pleier da å ha litt sving på sakene.

På lørdag skjønte jeg at det var skikkelig kø ned til Lillestrøm og jeg hadde litt feber så det ble til at jeg dro en tur ned til Jokern;-)



Hehe, roser fra Jokern, sjokis og ferdigkake på boks, altså slik en Toro, moks selv i bollen. Det er jo storveis. Jeg kjøpte i det minste egg , bacon og diverse bær og god frokostmat. Ambisjonen var jo å diske opp litt avhvert digg.

Jada, mor i huset våknet 11.00, ganske pjusk og fikk servert nydelig frokost!

Jeg insisterte da i det minste svakt to ganger på at jeg skulle røre ut kaken. Helt ærlig? Min mann insisterte mer på at han burde gjøre det, og det er ikke bare å ren hjelpsomhet altså. Det skal jo gå ann å spise greiene også...jeg kan ikke engang bake ferdig bakst.

F.L.A.U.T

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar