fredag 24. oktober 2014

Sunne pannekaker

God morgen!

Nok et forsøk på sunn, god og rolig morgen. I dag klarte jeg faktisk å la være å gå å legge meg igjen etter at barna var vel på skole og barnehage. Det betyr ikke akkurat at det er full rulle:-)



Jeg prøver å unngå å spise mat med vanlig mel da magen min ser ut som en luftballong av det.
Det er noen ganger jeg da ikke klarer å finne noe som froster til frokost. I dag fikk jeg lyst på små pannekaker, men ikke med banan som jeg prøvde sist. De ble mildt sagt ikke midt i blinken.
Så jeg blandet sammen litt jeg hadde:

4 egg
2dl lett melk ( du kan sikkert bruke mandel eller soya)
2ss kokosmel
1ss fiberhusk
2ss sukrin

Rør godt så det ikke er klumper!
Stek i snadder ekte smør

Jeg spiser dem bare slik( med litt mer smør på)
Men de er gode med bær også, evt hjemmerørt syltetøy:-) eller egentlig alt du kunne tenke å prøve:-)



God fredag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar