onsdag 11. desember 2013

Og her sitter vi jammen godt..

Hei dere

Jada. Smittsomt? Det kan man trygt si. Fikk kjempevondt i magen og ryggen i går kveld og er skikkelig kvalm og slapp.

Stod opp i morges, nærmest skled ned trappene og inn på badet. Tenkte: hvordan i alle dager skal dette gå? Kledde på meg jobb klærne og orket ikke engang vann. Tenkte i mitt stille sinn at jeg bør nok ikke dra på jobb. Jeg kan smitte noen. Hm. Hva gjør man da? Jeg vil jo ikke det. Lengre i tankegangen kom jeg ikke før en liten sjel sank sammen på gulvet ved siden av meg. Og det var ikke lille CC. Han er frisk. Nei en av hans brødre. Uansett, den lille stemmen lød" mamma, hvorfor har jeg så vondt i magen? Orker ikke mat jeg..




Jaja, da var det jo greit da. Så sitter vi her igjen da, uten matlyst begge to. Bra det er nesten to uker til jul..Og jeg jobber med noe kult og ellers så skjer det litt av hvert..

Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar