mandag 18. november 2013

Mandag med pjuske småttiser


Hei dere

Da er det mandag og på ann igjen. Bortsett fra at jeg ikke kom meg på jobb.
CC var slimete og hostet stygt og da holdt jeg likegodt T hjemme også.

Benyttet dagen godt og fått skiftet sengetøy. Pakket inn terrrasen mens CC sover og litt jobbings.
Hihi, ser at det er kommet masse rare symboler i forrige innlegg som ikke jeg engang vet at jeg har tegnene for.. Hva gjelder med det?



Uansett, her øser det ned og vinteren lar vente på seg. Passer meg egentlig perfekt, selv om jeg gleder meg til å pynte til jul og til å gå på ski. A skal på sesongens første skitrening så det er litt igang!
Pus koser seg som vanlig og nå tror jeg T og jeg skal krype opp i soffan også:-)

Ha en super uke start!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar