tirsdag 8. oktober 2013

Mila

God kveld dere!

I dag la jeg ut på løpetur uten egentlig å ha noen mening om hvor langt. Hode var småtungt og bena enda verre. Tenkte litt, jaja, 4 km det skal altids gå:-)

Etterhvert som jeg løp ble hodet bedre og etter 6 km var bena faktisk lettere. Jeg tenkte likevel så smått på å løpe hjem men forsatte likevel. Litt sånn sta. Jeg tenkte at 1 mil har jeg aldri løpt så hvorfor ikke prøve. 8 km er det lengste til nå. Av en eller annen grunn har jeg tenkt at 10 km blir for langt.



Der kan du se hva som går når man prøver. 1 mil, på 1 time og 5 minutter. Ikke så værst for første mila! Så gøy.

Løp i T- Shirt. Det var jo så varmt. For en høst. har pyntet litt høst ute selv om det egentlig snart er rydde inn tid. Lyng er aldri feil om høsten.

Nå er det te tid, ME TIME (med Se & Hør) og litt mørk hjemmelaget sjokis.
Er faktisk litt stolt selv om det ikke er all verden da:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar