onsdag 9. oktober 2013

Høst

Idag har Thomas og jeg laget høstkort. Han ville også lage kort som storebror:-)
Høsten er koselig. Så lenge det er god vær iallefall.

Må innrømme at jeg venter på at dagene skal bli mindre travle, noe som ikke ser ut til å skje anytime soon. Nå gjelder det å bli enda mer kritisk med tiden merker jeg. Med tre små er det liten tid til overs for å si det sånn..



Det eneste jeg har funnet ut at jeg ikke viker på er løpeturene mine. De må jeg ha for at hode og nakke skal fungere. De er hellig:-) ME TIME!

Nå er det rett i seng. Er litt sånn lei kjenner jeg. Egentlig vært en tung dag. Mye gretne folk rundt omkring i dag og traff førsteman med skikkelig dårlig humør tidlig i dag. Æsj, tenk at jeg var så dum å la det ødlegge mye av dagen..DUM! Kjenner jeg er blitt litt smittet. Da er det best å sove før smitten brer seg mer..

Holder egentlig med en skikkelig syk Caspersen med skyhøy CRP hos legen i dag:-(
Satser på en godag i morgen!

Kveldsmaten var iallefall god!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar