mandag 9. september 2013

Ned trappen..

Hei dere!

Vi hadde en fin weekend og i går formiddag var vi på super LSK cup og gutta spilte kjempebra:-)
Det var jo skikkelige god sommer temeratur og i det hele tatt den supre søndagen.

Helt til det smalt. Jeg var egentlig småsliten i hele går. Den siste uken har vært skikelig tøff og i går var jeg litt svimmel. Om det var grunnen eller at jeg skled på en liten leke i trappen vet jeg ikke, men pang sa det!

Lå rett ut på kjøkken gulvet mens ambulansrpersonalet først å fremst prøvde å få pusten min under kontroll. Sikkert skjokk..

Barna syns det var spesielt, men litt spennende..de ble heldigvis ikke redd;-)

Skaddet ryggen, fikk noke en hjernerystelse for jeg har kastet mye opp.
Kjempetrøtt, så vi får se om de blir litt valg!




Husk kjempesalg på www.megogguttainterior.no

BRUK kode25 som gir 40% på alt som ikke allerede er på salg. Skriv kode25 i rabattkodefeltet inne i handlekurven.

Alle som handler denne uken får med 4 eggeglass fra Bloomingville eller en skål fra Bloomingville så langt lageret rekker:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar