lørdag 7. september 2013

Hva skal du stemme?


God kveld!

Hva skal du stemme?
Jeg mener jo virkelig ikke at du skal si det til meg da, men har du betemt deg?
og hva gjør deg så sikker?

Jeg mener, det er såå innmari vanskelig!
Jeg klarer, for første gang, ikke å bestemme meg.

hvorfor?

jeg vil ha et parti som tar vare på de eldre, de som bygget opp landet under krigen.
jeg vil ha et parti som støtter de som virkelig trenger hjelp,
men IKKE de som snylter på vårt gode system.
eg vil ha et parti som hjelper fremtiden vår, barna - og da merner jeg alle barne, de syke, de som har utfordringer, de som har ekstra talent og ikke kan hjelpe for det...

jeg MÅ ha et parti som straffer forbrytere og som virkelig skåner offer...
15 år for drap er en skam, 3 år for voldtekt er et hån...

jeg vil ha et parti som ikke gjør det til sin største sak å rakke ned på de andre...

Har du et godt tips?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar