mandag 26. august 2013

Paleoutfordring

Hei dere!

For en nydelig dag!
Forsatt sommer selv om det er litt høstkaldt om morgenen.
Denne uka har vi særdeles mye på planen. Puh, men det er egentlig bare gøy.
Så jeg startet uka med en 5 km på 34 min noe jeg egentlig ikke er happy med. De første 3 gikk unna på 18 men så sa det litt stopp rett og slett.

Jeg har iallefall og i håp om enda bedre form og sunt for kroppen hevet meg på paelo utfordringen som Mellisa på bloggen MellissaSpania.no har satt igang. Den begynner egentlig på fredag men noen har startet litt allerede og jeg begynte i dag.



Det er litt sånn streng med hva man kan spise. Les gjerne mer på Mellissa sin blogg. Se link i margen til venstre. Hun kan mer om dette enn meg så jeg er redd jeg lærer bort feil.

I dag har jeg spist en stor pakke blåbær og te med kokosolje i til frokost, speilegg med laks til lunch, svinekjøtt med grønnsaker til middag og salat med kjøttdrester til kvelds. Nå skal jeg kose meg med grønn te:-)

Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar