fredag 9. august 2013

Første uke!

Heisann!

Jammen santen, da er første uke på jobb etter 2 års permisjon unnagjort!
Det gikk jo så fint. Veldig så hyggelig ble det, masse koselig folk og tenk, noen å spise lunsj med hver dag som ordner lunsjen sin selv og ikke slenger den rundt omkring! Den står faktisk delikat og fin å venter på deg. Masse utvalg, ingen oppvask! Og jeg kan ha på skikkelige klær..
Ikke sånne helt utslitte H & M t-shirts med flekker, men fine, rene klær!

Koser meg med kveldens middag. Den nye trenden med bare ren mat! Perfekt!



Som selvfølgelig leder til det morsomste! Shooping! For nesten ALLE klærene mine har flekker. Så shooping var helt pålagt! Har nettopp klikket hjem noen lekre sorte sandaler. Ikke det at alle skoene mine har flekker altså, men de var jo slitte da, *kremt*

Nei, altså, det er supert å være på jobb, men Caspersen og jeg har hatt det helt fab. Nå koser han seg med kidsa i barnehagen:-)

Fin helg ! Den skal nytes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar