mandag 3. juni 2013

Me time!

God kveld!

For en vakker kveld. Spørsmål om jeg får tid til annet enn jobb, barn og trenng får jeg fra flere innimellom. Selvfølgelig gjør jeg det. Om jeg ønsker det. Man får jo til det en vil!
For meg er det mer sånn at det jeg jobber med nå har jeg jo valgt å gjøre selv! Det er tiltider slitsomt, men selvvalgt:-)

Trening er jo lystbetont, så det ser jeg absolutt på som ME TIME! Jeg ser ikke på det som kjedelig, men som noe jeg har glede av:-)



Det er klart det er slitsom med 3 små karer( 4) innimellom, men du verden for en glede. Kan ikke tenke meg noen jeg heller vil tilbringe tid med!

Hvis jeg først skal ha ME TIME, så er det helt perfekt sånn som nå; barna sover, mannen fikser ute i hagen og jeg kan ta litt hjemmespa og lese et blad med en kopp grønn te og litt oliven, paprika og ost. Nam, det er balsam for sjelen. Kanskje kjedelig, men perfekt for meg:-)

Ha en fredfull kveld:-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar