tirsdag 21. mai 2013

Lettere sist!

Hei dere!

Puh, dagen i går var av den fine, men slitsomme sorten. Det er kos med fridag og barna syns det var stas å få pus hjem igjen. Det måtte vaskes, vaskes klær og jobbes masse. Jeg er av kontrollfrik sorten med jobb så når ikke alt er på stell blir jeg litt småstresset.

Siste bilder (kanskje) fra pinsen i Bergen. Med mine skjønne nieser!








Vi har jo ventet leeeenge på varene fra Kina denne gangen. Det har vært mye dårlig vær og vind slik at båten har brukt kjempe lang tid. Også kom den inn 15 mai, 2 uker for sent, midt i alle helligdagene!
Vi dro jo til Bergen og akkurat når vi kom frem ringte agenten meg. De manglet masse papirer pluss jeg måtte betale 11000,- før de kunne få ut varene. What!!! Det gikk mye lettere med forsendelse sist. Kom inn en dag over tid! alle papirer klare!

Heldigvis fikk jeg nøstet opp i alt på min mobil til Kina og nå er varene her hvert øyeblikk håper jeg!
Jeg er allerede igang med nytt lass da omtrent hele dette lasset snur i døren.

Denne uken blir kanonhektisk. Men, tar man lengste beinet (det høyre), så kommer man jo i mål!
Til helgen er det tur igjen. Heldigvis ikke over noe fjell..
i dag MÅ jeg få løpt igjen. Er ivrig etter å teste nye pulsklokken min!
Det blir en seeeen kveld her i huset. Masse på planen. morro det!


Ha en strålende dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar