mandag 20. mai 2013

Hjemturen & stolte øyeblikk!

Hei og god kveld!

Jeg lover at dette er siste gang jeg nevner de tunnelene..
Altså, i går så kjørte vi jo hjem fra vakre Bergen, 8 timer i bil, i solskinn( man burde vært ute)
De to eldste trollene satt å så Phinies & Ferb på lille TV festet på nakkestøtten min. Den eldste vet at det som gjelder er å få lille Thomas til å gjøre rampestrekene.  På vei oppover fjellet, med raste steiner på alle sider, tunneler det dryppet vann og steiner fra, bekmørke tunnel med knapt nok plass til en bil og busser i mot, der finner T og A det for godt å lage tidenes "bartemann" show.





Det er tidenes understatement å si at jeg ble halvsprø i hodet. Etter 3,5 timer med gutteskrike lyder inn i øret..
Mor tar opp telefonen, late ringer fruen i fotballklubben og har en lengre samtale om hvorfor A ikke stiller til helgen..

I dag ved middagsbordet nevner jeg neste helg. Hvorpå A sier. Hm, bare latet du som du snakket i telefonen? Hehe, nå er han iallefall glad igjen.
Ikke noe stolt øyeblikk, men noen ganger er nok NOK!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar