onsdag 22. mai 2013

Never ending Tuesday

Hei dere!

Det føltes faktisk sånn i går at dagen aldri tok slutt. Eller egentlig at den ikke var lang nok..
Masse jobb, forsatt masse klesvask. Hvs noen tror det er mor i huset som bruker mest tøy så er det så feil det kan bli... De gutta er jamme. Ustanselig i tøybruken:-( kjedelig, ikke så veldig miljøvennlig heller..

I går var også A på kamp og selv om det er barnefotball er det stas å slå LSK. Jippi!
Jeg fikk prøvd den nye klokken min også, men vet dere hva. Det virket så rart. Utifra formelen 220-(0,7xalder) så skulle min  maks puls være ca 192. Hvis jeg skal løpe på ca 70% av det blir det ca 130/140 og jeg løp en rolig tur på 28 minutter. 4  km. Puksen min viste et gjennomsnitt på ca. 168! Klokken kunne avsløre at det hadde vært en tøff økt! Nei, det var jo ikke det! Det var jo ganske så rolig! Hva betyr det? At jeg er i dritdårlig form som får så høy puls??

Må friske opp denne regnværsdagen med dette vakre blomsterbildet. Tatt i Bergen!



Hm, den klokken var vanskelig. Det var det jeg viste. Jo mer duppedingser, jo mer inviklet..
Hm, må prøve igjen

Ha en super dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar