fredag 5. april 2013

Pirater & viljestyrke

God freddan dere!

Da er det helg igjen! Dagene går så fort.
Siden det er fredag i dag så skulle jo vi hatt laks:-), men siden vi har vært litt småkvalme så ble det wok. Skal prøve noe nytt så håper den blir god:-)

Nå er invitasjonene til Thomas laget og han fikk de med i dag. Stolt som en hane!
Vi brukte tomme flasker som vi fjernet etikketene på, limte på sjørøver symbol, lagde morsomme invitasjoner om kaptein Thomas som trenger mannskap, rullet de sammen, bånd rund en grov hysing med lang ende. Puttet invitasjon i flaske og lot hyggingen stikke ut.




Har fått bestilt masse kult til bursdagen som jeg også tenker på å ta inn i nettbutikken.
Skal uansett laget et innlegg senere om masse morsomme muligheter.

Som sagt har jeg vært litt slapp, ikke akkurat syk, men bare daff. Bestemte meg uansett for å bruke litt viljestyrke på en liten treningsøkt. Tenkte å utføre en liten test om man kan løpe
 en fem km. På ren vilje. JA DET KAN MAN! Løp på beste tid for meg hittil og nå føler jeg meg faktisk i knallform!

Kanskje kommer straffen senere, men det føles ikke sånn nå;-) jeg trente  med en trener en gang som sa at så lenge det føles bra så er det bra. Tror på det!

Finfin fredagskveld

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar