fredag 5. april 2013

Smoothie med kokos

Heisann

Endelig ha jeg fått tid til å skjekke at Mac'en min fungerer. Tidligere i dag mens jeg var på kjøkkenet for å lage en smoothie hørte jeg bare et KJEMPE PAAAANG! Caspersen hadde løpt inn i stuen, tatt et godt grep om mammas MAC og bare slengte den i gulvet som en SUMO bryter. Jeg tenkte bare takk og lov for at jeg kjøpte den forsikringen som dekket ALT!!

Smoothien som jeg lagde av 2 dl skummetmelk( bruker oftes soya), 2 banan, 2ss ekstra virgin økologisk kokosolje, raspet muskatnøtt og litt ingefær var nydelig! Caspersen ville smake. Det var bare et stort Nam, nam, nam. Etterpå bare løp han etter meg og glasset..


Casper med smoothies bart.

Jeg prøver å få i meg kokosolje hver dag. Har alltid likt smaken og at det er sunt, men etter å ha lest på bloggen til flinke Melissa er det bare enda flere grunner:-) se www. Melissaspania.no
Eller se under mine favoritter til høyre i margen.

Caspersen hadde bare klart å ødelegge den lille chipen som hadde bruket inne i MACEN, den som hører til den trådløse musen..flaks.

Woken ble kjempegod så legger ut oppskrift senere!

Fin kveld!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar