mandag 8. april 2013

Nesten halveis!

God mandag morgen!

Jeg sitter her med Caspersen og ser på God Morgen Norge! Koselig;-)
Prøver å overbevise meg selv om at jeg ikke trøtt..Vanskelig:-)

Jeg har et et lite, eller rettere sagt stort hemmelig prosjekt og det SKAL fullføres!
Det vet jeg kommer til å skje også. Vet ikke om det blir vellykket. Det er så mye som kan menesmed det..Det er heller egentlg ikke vitsen. Vitsen er at det fullføres. De siste 3 årene har jeg satt meg tre mål og jeg er stolt av å si at alle er gjennomført. For meg er det hele poenget.

Caspers mål er...? Å kose seg, tror jeg. Fornuftig:-)



Jeg vet at dette prosjektet vil ta tid og jeg vet det er mulig. Middlene for å nå målet er overhodet ikke viktig denne gangen. Målet er målet. Så lenge de er innenfor lovens grenser..hehe

Har dere mål? Min erfaing er at det er utrolig nyttig. Noe annet jeg har lært er at for min del så er det ingenting som er så demotiverende og bortkastet som å sette seg mål som du likevel ikke har tenkt å nå.
Om du ikke skulle klare å nå dem er en ting, men om du vet at du egentlig ikke har tenkt å prøve skikkelig er det liten vits. Det er bare noe som ikke passer meg. For andre kan det selvfølgelig ha en effekt..

Fin mandag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar