tirsdag 23. april 2013

Kroppen er ditt tempel..


God aprildag dere!

Friske og spreke?
I går hadde jo far i huset bursdag og vi koste oss med Sushi og Rosevin (og ikke minst Modern Family)

Jeg måtte selvfølgelig prøve et lite kakestykke også. Faktisk i går gjorde jeg det mest fordi eldstemann her i huset er blitt helt sunnhets apostel og hadde ikke jeg spist så hadde ikke han. Til tider er jeg redd jeg skal påvirke han for mye slik at han ikke skal få være barn og kose seg med kake og godteri etc. Samtidig vil man jo at barna skal spise sunt. Hm, ikke lett. Noen som har gode tips?

Uansett. Jeg ble selvfølgelig dårlig. Det tok ikke lang tid før kroppen var uggen og jeg var sykt kvalm. Dette er jo andre gang dette skjer. Forrige uke var Thomas sin bursdag og da var jeg helt sikker på at jeg var blitt syk. Så i går måtte jeg spørre en kostholdsveileder jeg kjenner og hun sier det er naturlig. Når jeg ikke har spist sukker på måneder er det naturlig at kroppen sier i fra. Det er jo derfor man i utgangspunktet ikke bør spise sukker. Jeg må si at for meg nå så blir prisen for høy. Nå først er jeg i ferd med å få energien tilbake. Kun fått i meg advokado, litt ost og egg samt en energishake og nå reagerer kroppen positivt.

Jepp. Jeg blir mer og mer sikker på at man blir hva man spiser & man er hva man tenker. Positive tanker dere! (jeg mener med det IKKE at det ikke er lov å ha meninger om ting & tang) bare prøv å se at ditt liv er ditt liv og DU må gjøre det beste for at det skal bli ikke bare BRA, men TOPP! Ting kan virke kjipt noen ganger, men kjipe tanker gjør det bare enda, ja riktig, kjipere. Si fra, få det ut, rist det av deg og MOVE ON!




Cocoline trodde hun ville bli utepus..hehe, 5 minutter ute så skriker den lille pusen høyt. Nå tror jeg hun ligger UNDER en dyne:-)

Ha en strålende dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar