fredag 19. april 2013

Frisk!

Hei dere!

Jeg våkne jo skikkelig uvel, med hodepine og litt feber i går. Når jeg begynte å tenke meg om så har jeg vel fra søndag til onsdag bare spist det jeg kaller barnebursdagmat. Mat jeg ikke kan fordra, men som jeg har spist ettef 100 unnskyldnnger. Søndag tok vi enkel middag etter barnas ønske på Donald sin restaurant. Mandag kan jeg ikke huske hva vi spiste engang, tirsdag og onsdag gikk det i pølse og pizza etter bursdagsbarnets ønske. Æsj,,ikke bursdagsbarnets ønske alltså, men maten. Heldigvis ønsker Alex seg laks til sin bursdag. Hurra!



Uansett. Jeg måtte jo ikke spise det, men det ble for lettvint med tidspresset.
I går fikk kroppen bare vitaminshake, masse advocado, egg,  litt ost, en bit mørk sjokolda, en del frø, litt peanøttsmør, masse bær og grønnsaker. I dag da jeg våknet var firmen super! Tilfeldig? I dont think so. Den siste måned har jeg spist supersunn god mat( med unntak av katastrofe dagene). Jeg tror rett og slett kroppen gav meg beskjed at " hold den drittmaten unna meg!"
Jaja, tro kan iallefall flytte fjell og hovedsaken er at jeg føler meg bra igjen!

Nå skal Caspersen og mir på HEISJAKT!

Ønsker dere en super dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar