torsdag 18. april 2013

Heis skrekk

Hei dere!

Puh, da var to dager med bursdag over for denne gang!
Veldig koselig og utrolig stas for Thomas! Unnskyld, Spiderman!

I går må jeg innrømme at jeg va utrolig glad da jeg kunne legge en sliten kropp ned på sofaen en time på kvelden. Hode verket og resten av skrotten var ikke så mye bedre..




Startet jo dagen i går også med hypnose og jeg blir utrolig sliten av det. Jeg har slitt med å gå inn i heiser siden jeg var innelåst i både en heis nede i en kjeller i over en time og siden satt innesperret i en bil. En stund var det bedre men etter at jeg besvimte i heisen med krystallsyken har det låst seg helt.  I går skulle jeg prøve å ta heis etter hypnose og dro på et senter for siste gave til Thomas. Stod utenfor heisen og var egentlig på vei inn. Ut kommer damen i butikken med følgende strofe" åh, måtte bare skjekke, trodde heisen stod igjen! Det er ALLTID problemer med den... You gotta be kidding..

Forsettelse følger..

Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar