onsdag 7. november 2012

Pusse opp!

Hei dere!

Åh, gjett hva jeg har bedrevet litt tid med nå? Skulle gå inn på Finn.no og titte på dyr,,,ja sånne med pels;-)

Så endte jeg opp med å sitte å se på bolig, oppusnings objekter.
Det er rimelig bortkastet tid..


Eller egentlig ikke. For det er jo kjempemorro!
Jeg har vel pusset opp 6 boliger! Stort sett boliger det var en annen som gav bud på. Liker å finne objekter som skremmer andre, men som man kan gjøre mye meduten at det koster all verden.

Jeg har stor tro på at med kreativitet og god smak kan man komme langt. Samtidig må man være nøye og ha kvalitet. Det er heldigvis ikke sånn at alt som har god kvalitet er steindyrt

Jeg digger å kombinere, nytt med gammelt, gjerne loppeskatter som shines, Ikea med små ekslusive finesser.

Man kan gjøre så utrolig mye spennende ut av en bolig. Noe av det gøyeste er å sette ting sammen. Det å style en bolig for salg og utleie er kjempegøy! Har gjort det noen ganger for å si det sånn.
Jaja, kanskje vi får flytte da, eller kanskje jeg får finne en måte å drive med dette på..



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar