fredag 7. september 2012

Syk Casper og informasjon om lege hjelp i Alfaz

Huff a meg, stakkars liten.

I går på vei hem fra pizzaen begynte Casper å få feber og i natt var den oppe i 39,5. Han var veldig varm han lille. Vi la han opp i sengen til oss og han fikk en tabeletter og kald klut på seg. Selv så febersyk var han blid;) han syns tydelig det var kos med den kalde kulten og lagde koselyder. Så søt!

Så sovnet han og pappaen, mens jeg lå å passet på den lille. Klarer ikke helt å slappe av når han er syk eller ligger i vår seng.

Iallfall imorges var jeg så trøtt som en strømpe. Alex kom en halvtime for sent på skolen og frisørtimen, den blir en annen gang;)

Vi fikk ringt vaktnummeret til Costa Blanca klinikken. Den behandler for hele Skandinavia. Vaktelefonen er døgnåpen og selve legekontoret åpner 09.30. Costa Blanca Klinikken ligger i Albir.
Der er pappa og Casper nå!

Der var de ferdig! Casper hadde en forhøyet CRP og har fått pencelin mot halsbetennelse. Da blir det nok bra snart, være inne noen dager og må utsette vaksinen litt.  medisinen kostet 3 euro. Legen kostet 65euro. 

Jeg jobber med en oversikt over viktige steder her nede, slik som leger, offentlige kontorer, hva de kan hjelpe med og annet.

God helg til alle!


Da blir det Thomas og jeg en tur i bassenget;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar