søndag 26. august 2012

Pynte seg!

God kveld!

Nå skal vi se Mamma Mia på TV3 ( stas med norske kanaler) og kose oss. For en gangs skyld er barna nesten sovende, iallfall i seng;)

Jeg syns jo det er herlig å se sånne "må ikke tenke noe særlig" filmer da.  Litt sånn lett fjollete.
Her nede i Spania syns jeg fortsatt damene er så flinke å pynte seg. Det er liksom pene negler, skikkelig høye hæler og flotte elegante kjoler til hverdags.

Har blitt litt inspirert så imorgen, eller iallfall en av de nærmeste dagene tenkte jeg å få meg nye negler.  Det trengs faktisk, for så nedrevnete små negler som mine skal man lete lenge etter.

Hadde vært stas å få det til imorgen. Da er det tross alt 7 års bryllupsdag!
Hm, trenger også en skikkelig god øyekrem. Trenger det nå med mye tid i solen;)
Hadde satt pris på gode forslag! Tenkte kanskje La Praire sin, men er redd den er mer dyr enn god??







Kos kveld til alle:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar