tirsdag 28. august 2012

Busy dag

Hei dere,

I går ble jammen en Busy dag!
Vi måtte dra avsted tidlig for å få snakket med læreren til Alex før timen. De har basseng på skolen og skal ha bading. Vi har ikke fått noe info om hvordan dette skal foregå og de har heller ikke spurt noe om elevenes svømmeferdigheter. Da lurer man jo litt på hvordan de skal gjøre dette. Rom for bekymringer;)

 Da vi dro fra skolen hadde vi ikke fått tak i læreren, men det skal være foreldremøter i morgen!
På vei fra skolen bestemte vi oss for å ta en liten sightseeing før senteret åpner 10.00. Først sovnet Casper rett før Albir, så sovnet jeg i Altea, Thomas sovnet i Benidorm. Oppe i fjellene i Finestrat vekket BT meg klokken 0958. Da var det bare rett ned til shopping. Fikk shoppet Lancome øyekrem, småting til barna og mat. Fant en skikkelig kul lekepark på toppen av taket. Skal tilbake dit!

Hentet Alex, dro å badet, opp å skiftet og ut å feiret bryllupsdag i Albir. Fant en skikkelig koselig restaurant på stranden med babyback ribs, Nam! Barna fikk leke på stranden etterpå og så skulle vi hjem å ta litt vin. Hm, jeg var skikkelig sliten, vondt i halsen, så rett i seng etter litt grønn te. Nå har jeg hellt imeg sunn smoothies med masse C. Nå skal vi se. Thom og jeg skal ut en tur å bade;)

Bilde 2 er av hotell Kaktus i Albir hvor mor og far pleier å bo her nede;)

Finfin dag!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar