tirsdag 14. april 2015

Påske og Styrketrening

Hei dere

Håper dere hadde fin påske:-)

Vi var til fjells, og det var kjempekoselig. Vi fikk både masse langrennsturer og en del slalom. Topp!Litt nedtur at ALLE gutta fikk omgangssyke på slutten, men men.. Klarte selv å dra på meg en skikkelig influensa og er forsatt litt pjusk. Til alt overmål våknet T med influensa i går så denne vinteren har det vært mye syke folk.





Uansett, i går fikk jeg time med manuellterapeuten jeg går til og hun har satt opp et kjempefint styrkeprogram til meg. Litt flaut å måtte starte flere apperater på 5 kg, men det viser jo bare at det å trene styrke er et must for meg.  Satser på ny time i morgen!

Fikk også gjort noe annet viktig i går. Litt spent på det og hva som skjer. Vi får se:-)
Nå er det nam nam lunsj. Ost, masse grønnsaker, litt hakkede nøtter og tranbær er utrolig godt i raspede gullerøtter. Og bær!







Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar