tirsdag 2. desember 2014

Juleshopping om natten og go linkene

Heihei!

I natt klarte jeg faktisk å sove fra 0230 til 06.30. Jippi! Satser på at det er en god trend:-)
Uansett så har jeg iallefall fått brukt de siste nettene "fornuftig" når jeg først var våken:-)

Jeg har fått handlet alle julegavene, med 2 unntak på nettet om natten.

Jeg tror jeg vil påstå at man kan finne ALT (?) på nett. Jeg satt rett og slett opp en liste over alt jeg hadde tenkt til de ulike og begynte å søke blandt sider jeg pleier å bruke. I noen tilfeller måtte jeg søke på varen da jeg ikke visste hvor den var å finne:-)

Dette er god sidene mine:

www.xxl.no: superbra viss man leter etter sportsklær, skiutstyr etc.
www.br.no: MAAAASE leker for småtrollene.
www.makestyle.no: kjempebra utvalg på kremer i alle fasonger, makeup etc.
www.ark.no: supert utvalg av bøker og noe spill og leker.
www.mimmis.no: barneutstyr, leker, utkledning ol.
www.zalando.no: her kan må gjøre skikkelig gode kjøp på alt fra Ralph Lauren til Boss, Hilfiger og Nike etc.
www.princessbutikken.no: masse bra tilbud på sengetøy, håndklær etc.
www.nelly.com: masse klær. Alt fra billig som Vila og River Island, via Odd Molly til Alexander McQueen.
www.ellos.no: mest for juleting til meg selv, men de har mye rart:-)

Jepp, det skulle være det meste.
De aller fleste har fri frakt og mange kjører nå med fakturering i februar for de som ønsker det.
Åh, så fornøyd. Trenger ikke se så nye som ett kjøpesenter:-)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar