onsdag 19. november 2014

Sette alle kluter til...

...eller alle papirlommetørklær.

Fy F.*.*.*., nå er jeg så inn i bordbein lei..
På fjerde natten har jeg sovet fra ca 04.30 til 07.45. Jeg hoster og hoster om natten så det er umulig å sove uansett pm jeg har såååååå mye underskudd på søvn og er stuptrøtt.

Forrige uke fyrte jeg desperat på med slt mulig av hvitløk, ingefær, honning etc for å få tatt MR'en, og det fungerte bra. I det MR var tatt så sluttet jeg med det. Og samtidig ble jeg bare verre og verre.

Det var IKKE lurt.. Nå er jeg altså så pjusk at nå er det bare på ann igjen, og ikke minst, ikke så mye som et lite korn sukker skal ned i min syke kropp.

Her er dagen startet med grønn te ig en kopp magnesiumtilskudd og nå skal jeg sove noen timer før jeg må legge en matslagplan:-)

God nattZzzzzzzz:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar