søndag 16. november 2014

Perfekte søndagsaktiviteter?

Heia, heia!

Noen ganger føles det liksom som man bør finne opp kruttet hver søndag og ta med barna på noe som er gøy, nytenkende og ikke minst lærerikt. Det ender ganske ofte opp med å bli ganske slitsomt for alle sammen. Så lenge det er langt mellom interesser siden de er fra 3 til 9, og vi bare er to voksne så blir det fort til at en sutrer..




Innimellom er det derfor utrolig avslappende å bare være hjemme. Enten ute i hagen, eller, nesten enda bedre når været er grått, og halve familien er halvpjuske, å bare kul'n inne.
Alle kan gjøre det de vil og alle er mer eller mindre fornøyde:-)

De to eldste har lekt spioner, CC har bygd telt i stuen og så en del ipad og fotball på TV. Sikkert ikke veldig korrekt, men sååå avslappende.

Nå skal jeg faktisk kose meg med et glass vin og søke etter noe jeg holder på å planlegge for familien. Håper jeg finner akkurat det jeg leter etter:-)

Fin søndag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar