torsdag 31. juli 2014

Forsinket ferie, båten

Hei dere!

Nå er jeg liksom godt i gang igjen:-)
Ja, altså, vi kom oss jo på båten.
Så vidt det var. Jeg må innrømme at hadde jeg ikke hatt 3 forventningsfulle små gutter sittende dirrende å vente på " the verdict" så hadde jeg aldri dratt.

Jeg tror jeg brukte uendelig mye krefter på å pakke og få alle mann i bilen og organisere alle endringer med en skikkelig sliten kropp.  Klokken 08.30 samme dag som vi tok båten, 3,5 time før jeg møtte hos legen så hadde jeg 2 time, på under 18 timer hos kiropraktor. Det holdt liksom ikke med streptokokker. Hele øvre del av kroppen fra albu til kjeve var betent. Det er ikke særlig kult å begynne ferien slik.



Uansett, på båten kom vi, med et medisin skrin for et hvert behov.

Vanligvis er liksom denne båtturen skikkelig stas. Badetur, en tur på treningssenteret, show og vin for å starte ferien. Jez, jeg trodde seriøst jeg aldri skulle få beina med meg ned på det showet, og da jeg satt der, OMG, Jeg kan forsatt huske at stappfull av flere sorter medisiner en jeg tror man skal ta, så kan jeg kjenne hvordan jeg følte at så mye gynger ikke båten, aldri i verden,,,og det gjorde den jo ikke heller...

Selvmelidenhet er ikke særlig søtt altså, men noen ganger er det jammen ikke lett:-)

Ha en flott dag!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar