onsdag 26. februar 2014

Where did you go?

hei dere!

Her er utrolig hektiske dager. Omsetningsoppgaven skal inn og det er kjipe greier. Momsregnskap liksom, urgkhh,,,æsj..

Nok om det, PYTON...

Det som er mer spennende er stjernebaggen, eller hvor er den? Vi bruker den hver dag til barnehagen. En stor deilig sak som du bare kan hive alt oppi og slenge over ryggen. Tar akkurat 2 små sitt våte tøy og sko. Uten den får jeg rett og slett ikke alt med meg. Den blir fint lagt sammen på minstemann sin plass hver dag. Så plutselig en dag, midt i vinterferien når noen gjerne drar til fjells. Da vår den borte da jeg kom i barnehagen. Hva i h......! Det er jo gøy, ta alt i hendene liksom, sammen med Caspersen.

Jeg syns det er spennende at den har gått seg en tur helt alene og velger å ikke komme tilbake til oss.
Men kan en bag som ligger høyt opp, for høyt for barn, virkelig gå av seg selv?
Jeg må innrømme at jeg et par ganger har lurt på regntøy, fine regnvotter etc, hvor dro det. Jeg har alltid valgt å tro at det er forsvunnet på høyst logiske måter og enda ligger forsømt et sted ingen finner det, men denne gangen må jeg innrømme at jeg er veldig nyskjerrig på hvordan denne baggen har klart dette altså.

Trenger en cognac...



God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar