torsdag 14. november 2013

New in del I. og nok energi!

Hei dere

Her går det jammen i ett!

Heldigvis syns jeg at treningen og sunn mat gir resultater i form av mer energi:-)

For bare en uke siden fikk jeg ny tredemølle. Det var en feil på den forrige og nå har jeg fått en slik mølle som "de selger til løpere" mot bare 1200,- ekstra. den er helt knall! Løp og kjøp!!




Det er så digg å kunne trene hjemme nå når mørket kommer så i dag har jeg vært på Red Core undervisning hos flinke Hans og Olav i byen og vært på XXL og kjøpt minislynge!
disse koster 1299,- og er helt gull. Veldig skånsomt mot kroppen, men samtidig så effektivt.

Alex har hevet seg på treningsbølgen og kjøpt "overkropptrener" for egne penger. Nå trenger vi bare et svømmebasseng...





Neida, men det er jo morro!

Ellers har jeg hatt min nye Phillips juicer en uke nå og den er FAB! Skriver mer om den senere. en skikkelig testvinner. Nå skal jeg nyte gulerot, sitron, chilli, hvitløk drikken min..



Fin kveld:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar