onsdag 27. november 2013

Nettshooping!

Hei dere!

Her i huset går det stort sett unna hver dag og ofte er eneste mulighet for å få gjort ærend enten 30 min i lunchen, 1 time etter 20.00, eller nettshooping. Jeg må innrømme at jeg har fått skikkelig sans for det siste.

Nå er det jo snart jul og nå for tiden er dette mine favoritter:

Her kjøpte jeg juicepresse og krølltang: www.trettien.no
De har alt av nyttige elektriske artikler.



Coverbrands.no: her kjøpte jeg sist Sun Spà selvbruning. Fri frakt og superrask levering.

Nelly.com: fikk juletopper og kjole i hus fra Nelly. Fri frakt, masse fine klær.

Br.no: julegaveshooping til barna på nett.

Zalando.no: favoritten for joggesko. Superstort utvalg av treningsklær, sko, vanlige klær, interior etc.

www.megogguttainterior.no- nå superbillig julegaver og frifrakt over 700,-

Ha en fin dag!


1 kommentar: