mandag 14. oktober 2013

Buss polti..

God kveld,

Her i huset gråter (les:skriker) Casper sine modige tårer når vi pusser tennene og det er grusomt å høre hvor vondt han har det. Tannlegen påviste at luftveisinfeksjonene har forårsaket hovent tannkjøtt og tannbørsten var helt rød. stakkars liten:-(

Selv har jeg begynt på min nye bok, buss nazien. Kjære vene hvor mye rart folk gjør på buss og trikk.
Seriøst, nå husker jeg hvorfor jeg gikk Majorstua - sentrum i snøstorm istedenfor å ta overfull trikk..

Alt fra skrulla som sitter med dingsen hun må klikke på hvert 30 sekund HELE bussturen, han som tar bussen hver Fredag og stinker sånn svette at hele bussen strirrer, men han skjønner ingen ting, alle de som tror at det å få PC sekken i hodet er en fornøyelse, damen som hoster i vildens sky uten å tenke på at man prøver å sjule basiluskene i albuen (fortrinnsvis) eller iallefall tar opp hånden. eller for all del, sett musikken på helt bånn gass (jada, så gode høretelefoner at lyden blir i kun egne ører har de jo alle)




Unge gutter som sitter med våte, skitne arbeidssko opp i setet ovenfor seg, de som kjører albuen inn i siden på deg hvert 10 sekund mens de blar gjennom avisen. en av de beste er da jeg fikk sidemannens bag plassert på mine føtter, mens egne føtter hadde god plass. HALLO! en annen favoritt er de som drar hardt i nakkestøtten på setet foran (og håret ditt selvfølgelig) når de ikke klarer å reise sin egne tyngde opp av setet sitt ellers..

Men altså, bussen er jo varm iallefall og buss sjføren om morgenen, han er toppers. alltid blid:-)
Det hjelper det:-)

God natt!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar