onsdag 21. august 2013

Endelig!


Heisann

Det tok mye jobb..heldigvis har jeg en flink mann..
Hele saken med at megoggutta.com forsvant var at betalingskortet som la inne ble slettet
 I fjor da vår mellomste skatt tok lommeboken min og ikke sa noe selv da jeg spurte så alle kortene ble stengt. Siden vi ikke bodde i Norge fikk jeg ikke gått innom en bank filial for å åpne det da jeg hrmf, fant lommeboken Thomas prinsen hadde gjemt under sengen.vel, jeg måtte bestille nye kort og det som la inne til betaling ble slettet. Så i sommer da betalingen ikke gikk gjennom så fikk jeg tydligvis masse mail- rett i spam boksen på mailen. Mye flaks altså..



Nå er altså alt i orden. Bare headingen som viser nettadressen som ikke er rett, men www.megoggutta.com virker!!!

It greier er definitivt ikke noe for meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar