tirsdag 23. juli 2013

We drive you down..

Hei dere!

I dag var det skikkelig nære på.., jeg hadde akkurat lagt å telefonene der jeg satt i skyggen med Caspersen og begynte å gå min daglige tur runde. I full fart opp på fortauet kommer en moped med 2 unger gutter som kommer borti vognen til Caspersen, jeg blir selvfølgelig redd og ikke minst rasende.. Jeg roper på vakkert engelsk" you fuc**** idiots, snur og går i radig fart etter dem. De har stoppet.. Da hører jeg en mann si, no, bella,,,wait,,kommer bort og sier at jeg bare må la dem være, de er ikke helt gode( nei det har jeg jo skjønt), bare gå sier han, er vistnok politi, italiensk, Ja,okey da, forsatt ganske irritert begynner jeg å gå andre veien igjen.

Grrrr, men de er forsatt idioter altså. Det værste er at de er så mange av dem. På vei hjem fra stranden så vi en ny på moped som gikk overende. Nå er jeg så lei dem at det er iallefall liten empati fra denne kanten,,


Ikke mess med mor & Caspersen!
Fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar