fredag 12. juli 2013

Trikset:-)

Hei dere!

Vi har hatt nok en fantastisk dag in Paradise! Bildene er fra Jazzkveld og tur på playroom i går!





Vi koser oss masse på stranden med forskjellige ballleker og Alex er selvfølgelig den ivrigste.
Nå har han fått seg et nytt triks. Når ingen i familien krker å spille mer pingpong ball så vandrer han bare rundt til han finner passende offer. I går var det en franskmann som spilte med kona. Han står å følger med, henter ball, og vips så spiller han mens kona kan sette seg ned. En time hold de det gående og i dag da franskmannen kom på stranden kom han bort til Alex ( som nå har funnet noen jevngamle nederlendere) å ga han high five! Det var stas!




Jeg kjenner nå at jeg har spist for lite og hadde en 5 km i varmen i sted. Nå klarer jeg faktisk ikke å reise meg tror jeg. Hehe, må sitte her til maten kommet til meg tror jeg;-)
Hallo! Hallo! Hint! Hint,,,pleier å hjelpe:-)




I morgen blir det utflukt! Båttur og greier! Gledes;-)

Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar