torsdag 20. juni 2013

Chai Latte og monster egg - og snart Vive La France!

God kveld dere!

Her går det unna om vanlig! Har nettopp lagt inn ny bestilling fra Kina. det blir sååå bra!
Nå er det liksom siste innspurt før ferie. Tenk 1 hel måned i Sør-Europa. # av ukene i vakre, vakre Frankrike. Vi tenkte lenge på Spania, men dit skal vi til høsten!!!! JA!

I dag har jeg vært på hurtigshoopings! Plaster, solkrem, medisinskap rekvisita for travelling, mandelmel, sukrin etc: skal lage reisegodis. Jeg nekter nemlig å ikke ha et sunt alternativ i bilen gjennom Danmark.
Og Tyskland for den saks skyld!




Uansett, i dag smakte jeg Chai Latte Chill! (kald chai te med skummetmelk og litt agave sirup) OMG! det var godt! Jeg drakk den på Waynes Coffee.
Måtte bare kjøpe med meg Chai te hjem. Nå er det bare å bøtte!





Ellers lagde jeg DEN kveldsen til gutta. surdeigsknekkebrød til eldstemann, frukt og grønnsaksspyd og monsteregg!
Skal fortelle hvordan imorgen!

Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar