lørdag 11. mai 2013

Småting& minner!

Hei dere!

Selv om jeg nå liksom driver med interiør så er det ikke sånn at jeg kjøper veldig mye interiør hele tiden. Jeg liker å ha det koselig og jeg liker gamle skatter. Noen av de tingene jeg er mest glad i er ting som har en arve verdi. Spesielt har jeg en del ting jeg har arvet av besteforeldre. Jeg var mye hos mormor da jeg var liten og det er en del minner:-)




Det mørke skraskapet hvor mormor alltid hadde store plater Freia melkesjokolade. Nam..
Den hvite skålen hvor hun hadde Opera drops. Sølv holderen for vinflaske.



Jeg pynter også med hennes lille bibel med gullkanter.
Også er jeg glad i vasen som mamma har malt med gåsunger på.



Jeg syns oftest den største verdien ligger i gamle ting som bærer minner.
Det er også viktig for meg å ta vare på ting, pusse opp gammelt.
Så kan man pynt med nye ting innimellom og mikse.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar