torsdag 30. mai 2013

Kommer sommeren?

Hei og god morgen!

Puh, de siste dagene har vært super hektisk. Egentlig de to siste ukene...
Sånn sett har det jo passet bra at sommeren liksom ikke kommer helt i gang. Det har jo vært noen fine dager, men det blir liksom aldri en skikkelig sommer følelse. Ingen hemmlighet at jeg savner Spania akkurat.

Stakkars blomstene druknet ute.


I går trodde jeg jeg hadde track på alle bestillingene. Endelig var alt sent ut av det som var restordre, men jammen & heldigvis ticket det inn nye i går og i natt..det er jo den luksusfølelsen!

Fikk endelig løpt en 5 km igjen i går på svake 38 mnutter, men det får være. Kjenner kroppen er drit sliten.. Er helt pudding på dagen og sjangler i seng på natten..

I går var A hjemme med hodepine stakkars så da måtte jo han ha litt ekstra pleie. Kjenner litt pleie hadde vært noe. Et lite spabesøk og litt masasje. Hm, kanskje jeg skal unne meg selv det til bursdagen:-)

Nå er det frokost. Kjenner jeg trenger masse mat!
Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar