søndag 5. mai 2013

Helgen

Heisann!

Har dere hatt en fin vårdag? Ja, for det har jo vært det! I allefall her vi bor:-) endelig,,
Vi har hatt en fin helg. Fredag lagde Alex og pappaen sushi og sashimi. NAM!
Det er bare så utrolig godt.

I går koste vi oss i Marikollen i det nydlelige været(not) fra klokken 07.35. Jippi! Men det var i allefall kjempe morsom fotball cup og gutta var superflinke. Jeg fikk jammen meg brukt for omtrent alt skiftetøye jeg hadde med til gutta. Alex sin fotballdrakt kunne vries!
Thomas hadde på sin arvede drakt:-)




I går kveld var vi på middag med gode venner og du verden for en mat. Flinke Meriem hadde blandt annet laget en tunfisk i noen utrolig god saus og krydder som jeg har ønsket å spise i hele dag. For ikke å snakke om de kakene som ser ut som de er kjøpekaker, bare at de ikke er det, men smaker sånn..


I dag skulle jeg starte dagen med en bitteliten løpetur som endte med at et eller annet inni ryggen låste seg helt. Det var jo digg å sitte her med låst rygg og tre unger mens far dro på dugnad. Jaja, senere har vi kost oss ute med masse grønnsaker, frukt, hjemmelaget lemonade og grillet kjøtt.
De nymalte stolene har fått puter fra www.megogguttainterior.no. Friskt?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar