fredag 1. mars 2013

Sunn god salat

Hei dere!

Da er middagen klar! Utrolig hektisk dag:-) kiropraktor, negledame, hauger med bestillinger, mailer, møte med ny barnevakt:-)

Yohoo, men nå har jeg avsluttet middagslaging og vi er klar til å spise! Har laget salat, og den er god!
Denne salaten har jeg laget ut av mitt eget hode;-)

Du trenger;

En pose med blandet salat med ruccula, hjertesalat etc.
En halv paprika, rød.
En halv agurk, skalet av.
Steinene av et halv granat eple.
En pakke med cherry tomater.

En håndfull vallnøtter, opphakket, ikke for små
Et lite stykke brie ost



Ha alle grønnsakene pent oppkuttet i ganske små biter i en bolle. Bland inn granatsteinene.. Drøss vallnøttene over. Skjær brien i pene tynne skiver og legg pent over.

Dressing

Litt ekstra virgin oliven olje. Noen skjeer
En skje balsamico
Litt pepper
Litt grov sennepp
Bittelitt honning(flytende)

Salaten kan godt spises alene. Jeg skal ha et lite stkke laks til!
Blir også god med noen skiver kyllingfillet.

1 kommentar:

  1. Tusen takk for tilbakemelding og tips. Det skal jeg gjøre!

    SvarSlett