torsdag 28. februar 2013

Sunn fredagsmat & annet rart

Hei dere!

I morgen blir det full fart igjen. Det har kommet inn hauger med beatillinger i dag så de fritimene jeg så for meg i morgen er long gone.. I tillegger er det ny time hos kiropraktor( blir en lek etter tannlegen), neglefiksings og en tur på mølla;-) lenge siden sist. Har trent langrenn mye isteden- som i dag. Fikk meg en tur mens A var på fotball.

Fikk foresten det nye Bonytt i dag. O glede sammen med grønn te:-) har foresten lagt inn bestilling på julevarer.. Oh my! Sååå mye fint. Hehe. Tidlig ute må man være. 



Nei dere får kose dere! Lurer på om jeg skal sniklese litt mer sladder på CB bloggen. Begynte å lese i sted og ble skikkelig nyskjerrig. Skamme meg for å lese slikt tafse sladder, men det overgikk jammen alt min fantasi hadde greid å finne på. Litt usikker på om jeg heier likevel jeg.

Fin kveld da, i morgen kommer skikkelig go salat oppskrift! Nam:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar