onsdag 27. mars 2013

Fjolls til fjells

Heisann

Nå er jammen meg sengen rett rundt hjørnet! Litt av en dag. Tidlig,tidlig i dag satte vi snuten mot fjellet og fire timer senere var vi fremme. 1 reinsdyrskinn og noen skihansker rikere..

Plukket med meg et kjempefint reinsdyrskinn på veien. Det er noe jeg har ønsket meg lenge så det var bare å slå til på supergodt tilbud. Skihansker kom jeg på at jeg hadde glemt s de fant jeg nede i bygda.




Vi har vært å booket pulk. Slalom utstyr til Thomas og gått en liten tur. Alex og jeg var på en liten langrennstur. Delvis med søster og svoger, men hunden deres hold for høyt tempo for meg. Ikke Alex som er sprekere:-)

Vi har spist deilig mat og nå er det snart sovings. Thomasen sovnet på to sekunder, men de to turboene holder det gående.

Håper dere har hatt en fin vakker påskedag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar